Brochure over nalaten

Ja, ik ontvang graag de gratis brochure

Wilt u iets blijvends doen voor het trombose-onderzoek?

In Nederland krijgen iedere dag ruim 100 mensen een vorm van trombose. Op diezelfde dag overlijden zeker 3 mensen aan de gevolgen van een longembolie. En veel hersen- en hartinfarcten worden veroorzaakt door een trombose. De meeste trombosepatiënten kampen de rest van hun leven met de gevolgen van trombose.

De droom van de Trombosestichting is een toekomst zonder tromboseleed!
Daarom financiert de Trombosestichting wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken, de behandeling en het voorkomen van trombose. Dankzij de steun van onze donateurs maken wij 2 of 3 onderzoeken per jaar mogelijk.

Wilt u meer tromboseonderzoek mogelijk maken met uw nalatenschap?

> Lees hier meer over de mogelijkheden

Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Yen-li Busscher. Zij is bereikbaar via nalaten@trombosestichting.nl of telefonisch via 071-561 77 17 (maandag t/m donderdag 09:00 – 12:00 uur en 13.30 – 16:00 uur).

Ja, ik ontvang graag de gratis brochure

• Versturen
  • Privacy: De Trombosestichting Nederland gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Deze worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om u te informeren over onze werkzaamheden of om uw steun te vragen. Lees onze volledige privacyverklaring.