Als bedrijf de Trombosestichting steunen

Samen streven naar een toekomst zonder tromboseleed!

Trombose is een ernstige aandoening die jaarlijks 100.000 mensen in Nederland treft. Wilt u als ondernemer een bijdrage leveren aan een toekomst zonder tromboseleed? Met uw bedrijfssteun kunnen we meer onderzoek doen naar het voorkomen van trombose, maar ook naar betere en veiligere behandelingen.

Waarom samenwerken met de Trombosestichting?

• Maatschappelijk betrokken ondernemen: Geef een krachtig signaal van betrokkenheid en laat zien dat uw bedrijf zich inzet voor een betere gezondheid van uw medewerkers, klanten en de samenleving.
  • Gezonde en betrokken medewerkers:  Stimuleer een gezonde leefstijl.
  • Noodzaak tot actie: 1 op de 4 mensen overlijdt aan de directe of indirecte gevolgen van trombose. Uw steun kan levens redden!
  • Aantrekkelijke voordelen: Kies uit 4 verschillende sponsorpakketten met unieke voordelen, zoals naamsbekendheid, teambuildingactiviteiten en fiscaal voordeel.
  • Samenwerking met een betrouwbare partner: De Trombosestichting is een erkende non-profitorganisatie met ruim 50 jaar ervaring in de strijd tegen trombose.

Word supporter van de Trombosestichting en help mee tromboseleed te verminderen!

Een eenmalige zakelijke donatie kunt u natuurlijk ook eenvoudig en direct overmaken op IBAN: NL57 ABNA 0100 100 333 t.n.v. de Trombosestichting o.v.v. zakelijke gift.

Heeft u vragen over het steunen van de Trombosestichting als bedrijf? Neemt u dan gerust contact op:

Tom Bos
directeur-bestuurder