De Trombosestichting in uw testament

Niemand mag zijn leven kwijtraken door trombose

Wij zetten ons hier onvermoeibaar voor in. Net zo lang tot tromboseleed de wereld uit is. Want trombose veroorzaakt onnoemelijk veel leed en verdriet. Misschien heeft u daar zelf ervaring mee. Direct of via uw band met familie of vrienden. Ooit zal tromboseleed geschiedenis zijn. Daar strijden wij voor. Bijdragen uit nalatenschappen zijn hierbij onmisbaar. Wij ontvangen immers geen overheidssubsidies. Door uw nalatenschap kunnen wij doorgaan met ons belangrijke werk.

“Ik wist dat Klaas zijn geld zou nalaten aan goede doelen. Daar had ik alle begrip voor. Hij wilde mij ook wat geven, maar dat wilde ik niet. Het is allemaal naar de Trombosestichting en de Stichting Pancreas Cancer gegaan. Twee ziektes waar hij zelf mee geconfronteerd werd. Dat paste bij Klaas. Waar hij voor stond daar ging hij voor. Dat vond ik een prachtige beslissing.”

De Trombosestichting in uw testament
Als u wilt nalaten aan een goed doel zoals de Trombosestichting, dan heeft u een testament nodig. Deze maakt u bij de notaris. U kunt de Trombosestichting begunstigen met een erfstelling of een legaat. Lees er meer over in onze brochure. Via NuNotariaat.nl stelt u eenvoudig en voordelig online uw testament op. De Trombosestichting heeft hier een eigen pagina.

Heeft u vragen?
Met uw testament kunt u van betekenis zijn voor volgende generaties. Wilt u daar meer over weten? Ik neem er graag de tijd voor om daar in alle rust over te praten. Telefonisch, of als u wilt ook op huisbezoek. Uiteraard is alles wat wij bespreken vertrouwelijk en bent u tot niets verplicht: Neem contact op met Yen-li Busscher, y.busscher@trombosestichting.nl of bel naar 071 – 561 77 17.

Vraag de brochure aan
Wilt u meer weten over nalaten aan de Trombosestichting? Vraag dan vrijblijvend de gratis brochure aan. In deze brochure krijgt u praktische tips over het maken van een testament en worden persoonlijke verhalen gedeeld van anderen die nalaten aan de Trombosestichting.

Vraag de brochure aan

Download het erfenisdossier
Een handig document, ingedeeld in verschillende categorieën, om belangrijke bezittingen en persoonlijke zaken stapsgewijs vast te leggen.

Download het erfenisdossier