Nalaten

Ja, ik wil de brochure over nalaten

Wilt u iets blijvends doen voor het tromboseonderzoek?

In Nederland krijgen ruim 100 mensen een vorm van trombose….per dag. Op dezelfde dag overlijden zeker 3 mensen aan de gevolgen van een longembolie.  En veel hersen- en hartinfarcten worden veroorzaakt door een trombose. Veel trombose patiënten kampen de rest van hun leven met de gevolgen van trombose.

De Droom van de Trombosestichting is een wereld zonder tromboseleed!
Daarom financiert de Trombosestichting wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken, preventie en bestrijding van trombose. Dankzij de steun van onze donateurs kunnen wij twee of drie onderzoeken per jaar mogelijk maken.

Wilt u meer tromboseonderzoek mogelijk maken met uw nalatenschap?

Lees hier meer over de mogelijkheden of vraag de brochure Nalaten aan de Trombosestichting Nederland aan.

Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Manon Meijer. Zij is op werkdagen bereikbaar van 9.00-16.00 op telefoonnummer 071-561 77 17.

Ja, ik wil de brochure over nalaten

• Versturen
  • Privacy: De Trombosestichting Nederland gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Deze worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om u te informeren over onze werkzaamheden of om uw steun te vragen. Lees onze volledige privacyverklaring.