Kom in actie!

Kom in actie voor de Trombosestichting!

Trombose is een ernstige aandoening die jaarlijks 100.000 mensen in Nederland treft. Wilt u een bijdrage leveren aan een toekomst zonder tromboseleed? Met uw steun kunnen we meer onderzoek doen naar het voorkomen van trombose, maar ook naar betere en veiligere behandelingen.

U kunt ons op verschillende manieren steunen. Zo kunt u zich bijvoorbeeld laten sponsoren tijdens een sportevenement of (zelfgemaakte) spullen verkopen. Een actie kunt u alleen opzetten, maar natuurlijk ook met vrienden, familie, of uw (sport)vereniging.

Hieronder vindt u diverse mogelijkheden om de Trombosestichting te steunen:

Actieplatform
Via ons actieplatform kunt u eenvoudig een eigen actie starten. Op het actieplatform vindt u tips over hoe u dit het beste kunt aanpakken. Ook kunt u hier doneren aan een bestaande actie.

Samen streven naar een toekomst zonder tromboseleed!

Start nu uw actie!