Collecteren

Per jaar krijgen 100.000 mensen te maken met trombose; dit zijn er maar liefst 11 per uur. Trombose kan onnoemlijk veel leed veroorzaken. Dankzij de steun van onze donateurs kunnen wij wetenschappelijk onderzoek financieren en zo tromboseleed verminderen. Samen maken we het verschil!

Eén van de manieren waarop u kunt helpen is collecteren bij bijzondere momenten.

Collecteren bij een feestelijke gelegenheid
Heeft u binnenkort een feest, zoals een verjaardag, bruiloft of een jubileum? Vraag uw gasten in plaats van een cadeau om een donatie te doen aan de Trombosestichting. Zo helpt u samen met uw gasten om tromboseleed te verminderen.

Collecteren bij een condoleance of uitvaart
Denkt u erover om ter nagedachtenis aan uw dierbare geld in te zamelen voor onderzoek naar het voorkomen en behandelen van trombose? Daarmee draagt u bij aan een toekomst zonder tromboseleed. U kunt ook een digitale in memoriam collectebus aanmaken.

Collectebus aanvragen
Onze kartonnen collectebus is geschikt voor alle gelegenheden en is voorzien van een gepersonaliseerde QR-code. U vraagt de collectebus gratis bij ons aan via tsn@trombosestichting.nl of telefonisch via 071-5617717. Het pakket past door de brievenbus en de bus is eenvoudig in elkaar te zetten. Laat u ons weten waar wij het pakket naartoe kunnen sturen en voor welke gelegenheid u wilt collecteren?

Persoonlijk contact
Heeft u vragen over collecteren? Neemt u dan contact op met Mandy Silvius: telefonisch (maandag t/m woensdag) op 071 – 5617717 of per mail via m.silvius@trombosestichting.nl