De Trombosestichting

De Trombosestichting Nederland bestaat al meer dan 45 jaar. Ons doel is om tromboseleed te verminderen. We doen dat op meerdere manieren.

De missie van de Trombosestichting Nederland:

1) Financieren van wetenschappelijk onderzoek naar trombose.

2) Het geven van voorlichting over en het voorkomen van trombose.

3) Het stimuleren van veilig medicijngebruik en therapietrouw.

Onderzoek en voorlichting

De Trombosestichting financiert elk jaar wetenschappelijk onderzoek op het gebied van trombose, nieuwe medicijnen zonder bijwerkingen en betere behandeltechnieken. Daarbij is uw steun van groot belang. De Trombosestichting Nederland ontvangt namelijk geen overheidssubsidies. Een deel van ons werk bestaat uit het werven van donateurs en fondsen. Met meer donateurs kunnen we nog meer goed wetenschappelijk onderzoek financieren en patiëntenvoorlichting geven.

Een wereld zonder tromboseleed

Wilt u bijdragen aan onze droom om tromboseleed de wereld uit te helpen? Dat kunt u doen door donateur te worden of eenmalig een bedrag te storten op NL35 INGB 0000 3020 30. De Trombosestichting Nederland is ANBI-geregistreerd en een Erkend Goed Doel. Dat betekent dat wij voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Toezichthouder CBF controleert dit.

> Download hier de statuten van de Trombosestichting
> Download hier het beleggingsstatuut van de Trombosestichting