Patiëntervaringen

Elke maand interviewen we een Trombose patiënt die zijn of haar verhaal vertelt. Bekijk hier alle verhalen.

Patiëntenverhaal Karlijn Smeets

Karlijn Smeets (45 jaar) kreeg een ernstige trombose na een beenbreuk. Ze deelt haar persoonlijke verhaal vol overtuiging. Lees hier haar verhaal.

Patiëntenverhaal Peter van der Sluijs

Peter van der Sluijs (58 jaar) is anderhalf jaar geleden getroffen door trombose in zijn arm. Hij kroop door het oog van de naald. Lees hier zijn verhaal.

Patiëntenverhaal Els Timans

Els Timans (44 jaar) kreeg voor het eerst een trombose toen zij 23 was. Omdat zij daarna nog drie keer een trombose kreeg, moet zij levenslang antistollingsmiddelen gebruiken. Hoe heftig de impact daarvan is, realiseerde Els zich pas toen zij in 2013 geopereerd werd aan haar schildklier. Lees haar verhaal.

Patiëntenverhaal Fred Wajon

Fred Wajon (69 jaar) had net een uur spinning les achter de rug, toen hij gebeld werd door het ziekenhuis. Hij moest direct komen. Lees zijn verhaal.

Patiëntenverhaal van Desirée Boon

Desirée Boon kreeg op haar 23e trombose in haar been. In haar verhaal vertelt ze welke impact trombose op haar leven heeft gehad. Lees haar verhaal

Deel uw verhaal

Wilt u ook uw ervaringen met trombose delen op onze website? Stuur dan in het kort uw verhaal met als onderwerp “Mijn verhaal” naar tsn@trombosestichting.nl.
Of neem contact met ons op via het contact formulier.

Lees hier de patientenverhalen