4 juli 2023

Erik voelt zich veiliger met de Antistollingspas

“Ik heb de Antistollingspas al heel lang geleden aangevraagd en heb hem altijd bij me. Ik heb Factor V Leiden en moet levenslang antistollingsmiddelen blijven slikken. Het gezegde ‘een ongeluk zit in een klein hoekje’ heb ik 3 jaar geleden aan den lijve ondervonden toen ik tijdens een fietstochtje ineens onderuit gereden werd en half bewusteloos op straat lag.

Ik kon gelukkig nog zelf tegen het ambulancepersoneel zeggen dat ik antistollingsmiddelen slikte, maar dat had zo maar anders kunnen zijn. Ik weet vanuit mijn werk dat hulpverleners bij bewusteloze mensen als eerste op zoek gaan naar medische informatie die ze bij zich hebben en die van levensbelang kan zijn. En daarom heb ik mijn Antistollingspas altijd bij me, want een volgende keer ben ik misschien niet in staat nog iets te zeggen tegen de hulpverleners, maar ik heb dan de zekerheid en wetenschap dat
de Antistollingspas weleens mijn reddende engel kan zijn.”

Gebruikt u ook bloedverdunners? Vraag dan hier uw gratis Antistollingspas aan!

Met uw gift maakt u een groot verschil!
Draag ook bij aan een toekomst zonder trombose. Steun onderzoek naar een betere behandeling van trombose en betere medicijnen om trombose te behandelen en te voorkomen.

Stop de prop. Stop trombose.

Start doneren