6 april 2021

Deel uw ervaringsverhaal

Wij delen vaak ervaringsverhalen in bijvoorbeeld onze digitale nieuwsbrief, mailingen en website. Wij merken dat onze lezers zich door deze verhalen gesteund voelen.

Wilt u ook uw verhaal delen?

Wij zijn altijd opzoek naar verhalen van:

Als u uw verhaal en uw foto wilt delen, stuurt u ons dan uw gegevens:

• Naam
  • Leeftijd
  • Woonplaats
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

En uw antwoorden op de volgende vragen:

• Heeft u trombose (gehad)? Zo ja, op welke plek in het lichaam? (Bijv. in het been, de longen, het hart, de hersenen of elders)
  • Loopt u risico op trombose door bijv. boezemfibrilleren of een kunstklep in het hart?
  • Wanneer heeft u trombose gekregen?
  • Gebruikt u antistollingsmiddelen? Zo ja, welke?
  • Wat is de impact van trombose/antistollingsmiddelen op uw leven?
  • Wilt u nog iets toevoegen?
  • (Evt.) Wat betekent het werk van de Trombosestichting voor u?

Wij ontvangen uw verhaal graag vergezeld van een foto via tsn@trombosestichting.nl, o.v.v. onderwerp “verhaal delen”. Zodra wij uw verhaal kunnen plaatsen nemen wij contact met u op.

Ja, ik wil mijn verhaal delen

Als u meewerkt aan één van onze uitingen, wordt uw verhaal ook gedeeld via onze website en onze social media kanalen. Hierbij wordt ook altijd een foto van u geplaatst. Wij vragen u dan ook toestemming te geven voor het gebruik van uw foto voordat we uw verhaal plaatsen.

Helaas kunnen we niet van tevoren aangeven of we uw verhaal kunnen gebruiken en zo ja, voor welke uiting. Dat heeft vooral te maken met de verscheidenheid aan verhalen en ook de hoeveelheid verhalen die we kunnen publiceren.