Plantronics Team Trophy

24 april 2018

Trombosestichting beneficiënt van Plantronics Team Trophy en ontvangt € 19.975!

De Plantronics Team Trophy is een MVO-prijs voor callcenters. Deelnemende callcenters zetten zich belangeloos in voor het goede doel en laten hiermee hun maatschappelijke betrokkenheid zien. Wij zijn enorm blij dat de vijf deelnemende callcenters – Ad Hoc, Cendris Customer Contact, ClikQ, KANS! en Sitel – zich voor de Trombosestichting hebben ingezet en daarmee € 19.975 bij elkaar hebben gebeld.

Afgelopen donderdag 19 april vond een feestelijke Gala avond plaats in het Prinses Beatrix Theater in Utrecht. De vijf callcenters overhandigden daar een cheque aan Trombosestichting directeur Stans van Egmond. Naast  de Plantronics Team Trophy werden ook de Customer First Awards uitgereikt aan bedrijven die uitblinken in klantcontact.

Stans van Egmond: “Ik wil Ad Hoc, Cendris Customer Contact, ClikQ, KANS! en Sitel heel erg bedanken voor hun fantastische inzet! Wij zullen dit mooie bedrag besteden aan trombose onderzoek.

Klik hier voor meer informatie over de Customer First Awards.

Foto’s prijsuitreiking © BBP Media / Dwain Olsem