Stop de Prop – loop

Wandel mee op zaterdag 12 oktober met onze allereerste Stop de Prop-loop! Met deze loop vragen we aandacht voor trombose en iedereen die hier direct of indirect mee te maken heeft. U kunt zich hier inschrijven!

Door deel te nemen aan deze wandeling, steunt u niet alleen een goed doel, maar benadrukt u ook het belang van beweging.

Het inschrijfgeld bedraagt €12,50, dit is inclusief een herinnering en een goodiebag. Wandelt u mee?

Ik wandel mee!

Geef uw sportieve prestatie extra betekenis
U kunt uw deelname extra betekenis geven door donaties in te zamelen voor trombose-onderzoek. Wilt u zich laten sponsoren voor de loop? Start hier uw eigen actie! U kunt zich individueel of als team aanmelden. Bij vragen kunt u ook altijd een mail sturen naar actie@trombosestichting.nl.

Wilt u liever een individuele deelnemer of een heel team steunen? Bekijk dan hier alle acties. Uw bijdrage wordt enorm gewaardeerd en helpt ons bij het streven naar een toekomst zonder tromboseleed.

Routes
Er zijn drie verschillende routes: 10 – 17 – 25 kilometer. Alle drie de routes leiden u door het mooie Groene Hart.

Startplaats
De startplaats is Osteria Mercatu
Verlengde Breevaart 4
2811 LR Reeuwijk

Starttijden
25 km tussen 09.00 uur en 09.45 uur.
17 km tussen 09.45 uur en 10.45 uur.
10 km tussen 10.45 uur en 11.30 uur.

Het startbureau sluit om 17:00 uur.

Bedrijfsleven
Omdat we graag het bedrijfsleven willen betrekken bij de Stop de Prop-loop, hebben wij drie sponsor pakketten samengesteld. Geef een krachtig signaal van maatschappelijke betrokkenheid en laat zien dat jouw bedrijf zich inzet voor het goede doel! Hier kunt u de inhoud van de diverse pakketten bekijken.

Hoofdsponsor van de Strop de Prop-loop:
Logo Coagulation Profile B.V.