Sponsorpakketten bedrijven

Met uw bedrijfssteun kunnen we meer onderzoek doen naar het voorkomen van trombose, maar ook naar betere en veiligere behandelingen. U kunt kiezen uit 4 verschillende pakketten waarmee uw organisatie bijdraagt aan het verminderen van tromboseleed. Elk pakket draait om bewegen, gezonde kennis én fun, en heeft aantrekkelijke voordelen. Daarbij komt dat uw bijdrage fiscaal aftrekbaar is!

STOP-DE-PROP PAKKET 1:

• Uw bedrijfsnaam en logo op de website van de Trombosestichting Nederland.
  • Uitnodiging voor een jaarlijkse, speciale bijeenkomst in het kader van Wereld Trombose Dag.
    PR-pakket met diverse promotieartikelen die uw medewerkers aansporen in beweging te komen.

Plus:

• Gratis deelname aan de Stop-de-Prop-Loop voor 5 medewerkers: wandel 10 km, 17 km of 25 km op 12 oktober 2024 in het Groene Hart!

Bijdrage: € 1.500,- per jaar, looptijd van 3 jaar.

STOP-DE-PROP PAKKET 2:

Plus:

• Gratis deelname aan de Stop-de-Prop-Loop voor 15 medewerkers: wandel 10 km, 17 km of 25 km op 12 oktober 2024 in het Groene Hart!
  • 1 ‘gezond team’-sessie met een professionele wandelcoach: Kom in beweging en laat de gezonde teamspirit stromen! Een team van maximaal 12 personen gaat op stap met een professionele wandelcoach voor een actief en verrassend programma vol beweging, samenwerking en fun!
  • Presentatie voor medewerkers van het bedrijf: maak uw medewerkers bewust van de voordelen van voldoende bewegen en gezond eten. En hoe zij een trombose kunnen herkennen en wat zij dan moeten doen. En vooral ook: hoe ze het risico op het krijgen van een trombose kunnen verkleinen.

Bijdrage: € 3.500,- per jaar, looptijd van 3 jaar.

STOP-DE-PROP PAKKET 3:

Plus:

• Gratis deelname aan de Stop-de-Prop-Loop voor 25 medewerkers: wandel 10 km, 17 km of 25 km op 12 oktober 2024 in het Groene Hart!
  • 2 ‘gezond team’-sessies met een professionele wandelcoach: kom in beweging en laat de gezonde teamspirit stromen! Een team van maximaal 12 personen gaat op stap met een professionele wandelcoach voor een actief en verrassend programma vol beweging, samenwerking en fun! U kunt hierbij kiezen voor 2 sessies met één team, of 2 x 1 sessie met twee teams.

Extra:

• De Gezonde Pubquiz voor het hele bedrijf: creëer betrokkenheid bij alle collega’s en laat afdelingsteams het tegen elkaar opnemen in deze verrassende, leuke en ook leerzame pubquiz bij u op locatie.

Bijdrage: € 5.500,- per jaar, looptijd van 3 jaar.

STOP-DE-PROP PAKKET 4:

• Dit is ons maatwerkpakket: uw bedrijf wordt ‘Partner van de Trombosestichting Nederland’. In gezamenlijk overleg maken we afspraken over de inhoud van het pakket.

Bijdrage: vanaf € 10.000,- per jaar.

Genoemde prijzen zijn excl. btw.