Juli 2022 – De impact van uw bijdrage: minder tromboseleed!

Na een trombose leven veel mensen – bewust of onbewust- met een rem. Gewoon, omdat ze iets heftigs is overkomen. De gedachte dat er weer een bloedstolsel kan ontstaan, levert stress op. Of ze beoefenen hun favoriete sport niet meer, omdat de medicijnen nu eenmaal wat meer risico op bloedingen opleveren. Of ze hebben simpelweg te veel klachten. Wij gunnen mensen de kans om voluit te blijven leven.

Dankzij onze donateurs kunnen onderzoekers in het lab, in het ziekenhuis en met patiënten aan de slag. Ondertussen blijft ook het onderzoek naar de relatie tussen corona en trombose urgent. Kortom, de steun van onze donateurs blijft letterlijk van levensbelang!

In ons magazine leest u meer over de zes wetenschappelijke onderzoeken die wij in 2021 steunden en meer over de inkomsten en uitgaven in dit jaar.

Wilt u het magazine thuis ontvangen? Schrijf u dan hier in.

Download het magazine

Schrijf u in voor de e-mail nieuwsbrief
De Trombosestichting verstuurt 1 keer per maand een e-mail nieuwsbrief met patiëntverhalen, tips en nieuws op het gebied van trombose. Wilt u op de hoogte blijven van de ontwikkeling rondom trombose? Meld u aan voor de nieuwsbrief.

Inschrijven nieuwsbrief