50plusbeurs

18 september 2018

Trombosestichting op de 50plusBeurs

Deze week is de Trombosestichting is aanwezig op de 50PlusBeurs in de Jaarbeurs Utrecht. U vindt onze stand in hal 9. De 50PlusBeurs is al 26 jaar ’s werelds grootste evenement voor actieve plussers met 550 stands boordevol informatie, entertainment en aanbiedingen.

Programma

Dagelijks bieden ruim 80 artiesten, auteurs, deskundigen en personalities optredens en presentaties tijdens de 50PlusBeurs.
Geniet van acts, lezingen, musical, muziek, theater, show en thema-paviljoens.

Bekijk hier alvast de plattegrond, programma en voordeelcheques per dag en plan alvast je dag!

Bekijk hier de impressie van vorig jaar:

Met korting naar de 50plusBeurs!

Omdat wij aanwezig zijn op de 50+ beurs, mogen wij u korting aanbieden.
U betaalt voor een ‘gewoon’ beursticket slechts € 9,50 (i.p.v. € 17,50). Een combiticket Beurs & Show kost slechts € 24,50 (i.p.v. € 35,).

Bestel uw tickets met actiecode: TROMBOSE via www.50plusbeurs.nl

50PlusBeurs Tickets

De 50PlusBeurs is geopend van 10.00 tot 17.00 uur.  Beurs-tickets met korting. Kassaprijs: € 20,-.
Bestel hier!

Bestel hier tickets

Gebruikt u bloedverdunners?

Vraag dan een gratis Antistollingspas aan bij de stand van de Trombosestichting Nederland! Met de Antistollingspas kunt u overal laten zien dat u bloedverdunners gebruikt. Dit is belangrijk, want met de gegevens op uw Antistollingspas kunnen uw behandelaars beter inspelen op uw medische situatie. Dit verkleint de kans op vervelende gevolgen van uw bloedverdunnergebruik.