21 februari 2024

Samenwerking Nijmeegse 4Daagse en de Trombosestichting

Van dinsdag 16 t/m vrijdag 19 juli 2024 lopen tienduizenden wandelaars de Nijmeegse 4Daagse. Misschien loopt u zelf ook mee. Of collega’s, vrienden, familieleden of buren. Dit jaar belooft een extra mooie editie te worden, want de Trombosestichting is opgenomen als 1 van de goede doelen van de 4Daagse. Daar zijn wij ontzettend trots op en blij mee!

Concreet betekent dit dat iedereen die de 4Daagse gaat lopen een actie kan aanmaken op de4daagsesponsorloop.nl om geld in te zamelen voor trombose-onderzoek. De eerste wandelaar heeft zich al aangemeld. Hopelijk volgen er nog veel meer.

Mocht u de 4Daagse gaan lopen en vindt u het leuk om een actie aan te maken voor trombose-onderzoek, laat het ons alstublieft weten via tsn@trombosestichting.nl. Wij helpen u hier graag mee.