26 februari 2020

Nieuw-Vennepse ondernemer haalt 1.120 euro op voor de Trombosestichting

De Nieuw-Vennepse ondernemer Edwin Rubens heeft recent € 1.120 voor de Trombosestichting Nederland ingezameld. Een prachtig bedrag! Rubens, voorheen Channel Manager bij HP Nederland, lanceerde op zaterdag 15 februari zijn nieuwe onderneming: de Channel Concept Company.

Onder het motto ‘Geven en delen’ had hij zijn gasten gevraagd een donatie te doen aan het goede doel.

Bekijk hier de overhandiging

Persoonlijke ervaring met trombose

Rubens heeft aan den lijve ondervonden wat de impact van trombose kan zijn, na een persoonlijke ervaring en een ernstige trombose in de familie. Daarom vroeg hij zijn gasten geen cadeaus te geven, maar een donatie te doen aan ‘een stichting, die hem na aan het hart ligt’. Dit verzoek heeft een bedrag van € 1.120 voor de Trombosestichting opgeleverd. Dit bedrag komt ten goede aan de strijd tegen trombose.

Rubens: “Ik hoop dat mijn actie andere ondernemers stimuleert om iets vergelijkbaars te doen voor de Trombosestichting, aangezien deze stichting geen subsidie krijgt.”

Over de Trombosestichting

Trombose – een ongewenste bloedstolling in de bloedvaten –kan iedereen overkomen; jong of oud, actief of niet. Snelle herkenning is daarom belangrijk zodat ernstige gevolgen voorkomen kunnen worden. De Trombosestichting Nederland stimuleert en financiert wetenschappelijk onderzoek naar trombose en geeft voorlichting over risicofactoren, herkenning en behandeling.

Over de Channel Concept Company

Rubens heeft zijn jarenlange ervaring als Channel Manager vertaald naar een concept, waarbij bedrijven worden ondersteund in het opzetten of verbeteren en intensiveren van hun indirecte verkoopmodel. Zijn persoonlijke ultieme doel onthulde hij 15 februari: het ervaren van vrijheid, flexibiliteit en bovenal iets teruggeven aan de maatschappij.

Ook geld inzamelen voor de Trombosestichting?

Denkt u na het lezen van dit verhaal: “Wat leuk! Ik zou met mijn bedrijf ook wel geld willen inzamelen voor de Trombosestichting.”, neemt u dan contact met ons op. We vertellen u graag wat de mogelijkheden zijn.