22 april 2024

Kom in actie tijdens Koningsdag!

Door alle verschillende festiviteiten en activiteiten is Koningsdag misschien wel dé perfecte gelegenheid om geld in te zamelen voor trombose-onderzoek. Kunt u nog een beetje inspiratie gebruiken? Wellicht dat deze vijf acties u op ideeën kunnen brengen:

1. Bakfeest: als bakken uw ding is, maak dan overheerlijke oranje lekkernijen en verkoop ze aan vrienden, familie, buren en alle zoetekauwen die u tegenkomt.
  2. Rommelmarkt: ruim op en maak anderen blij. Verzamel spullen die u niet meer nodig hebt en verander ze in schatten voor anderen op een gezellige rommelmarkt.
  3. Koffiekracht: geef bezoekers een heerlijk bakkie koffie of een kop thee terwijl ze snuffelen tussen de kraampjes op de rommelmarkt.
  4. Schminkpret: laat de kinderen stralen. Tover ze voor een klein bedrag om tot vlinders, draken of tijgers met uw schminkkunsten.
  5. Statiegeldactie: ga voor groen. Verzamel blikjes en flessen en lever ze in bij uw lokale supermarkt voor een mooi extraatje.

En waarom zou u deze acties alleen doen? Trommel uw vrienden, collega’s, buren, sportclub of vereniging op en vorm samen een team!

U kunt uw actie eenvoudig hier aanmaken op ons actieplatform. Lukt het toch niet helemaal om uw actie aan te melden? We helpen u graag verder. Stuur een mailtje naar actie@trombosestichting.nl of bel ons op werkdagen op 071-5617717.

Heel veel succes gewenst!