30 januari 2020

Medewerker donateurbeheer (m/v) gezocht

De Trombosestichting zoekt per direct een enthousiaste

MEDEWERKER DONATEURBEHEER (m/v)
voor 24 uur per week

Beschik jij over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid en beheersing van de Nederlandse taal? Heb je er plezier in om de telefoon aan te nemen en mensen te woord te staan? Ben je goed met administratieve handelingen? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken.

De Trombosestichting Nederland is een klein gezondheidsfonds. Met een team van 7 mensen zetten we ons in om tromboseleed te voorkomen in Nederland. We geven voorlichting aan patiënten en naasten en financieren medisch wetenschappelijk onderzoek en onderwijs. We doen dat zonder subsidie van de overheid. We doen dit met de steun van vele trouwe donateurs.

Beoogde werkzaamheden zijn onder meer:

• Beantwoorden telefoontjes van donateurs;
  • Data-entry en relatiebeheer donateurs;
  • Afhandelen vragen en opmerkingen van donateurs per email;
  • Versturen van poststukken, o.a. bedankbrieven, wervingsfolders en attenties;
  • Ondersteunende werkzaamheden voor beurzen, ambassadeursdagen en lezingen;
  • Voorraadbeheer;

Gevraagde kennis en vaardigheden:

• MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met administratieve procedures;
  • Beschikt over organisatorische vaardigheden;
  • Servicegerichte en ideële instelling;
  • Goede contactuele eigenschappen;
  • Bekendheid met Office 365;
  • Bekendheid met of bereidheid om te werken met een CRM;
  • Teamgerichte persoonlijkheid;

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met de mogelijkheid tot verlenging. Salaris bedraagt tussen 2.232 en 3.129 bruto per maand op basis van 36 uur (schaal E of F Functiehuis Goede Doelen).

Geïnteresseerd?
Voor nadere informatie over deze functie en de organisatie kun je contact opnemen met Stans van Egmond (tel. 071-8700079)

Je kunt je sollicitatie tot en met 26 februari 2020 sturen naar Stans van Egmond, op het volgende emailadres: c.vanegmond@trombosestichting.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.