Donatie opzeggen

Meld u hier af

Uw donatie opzeggen
Hartelijk dank voor uw steun! Met uw bijdrage heeft u wetenschappelijk onderzoek mogelijk gemaakt naar het voorkomen en de behandeling van trombose en het bevorderen van de kwaliteit van leven van trombosepatiënten.

Wij vinden het jammer dat u wilt opzeggen.

Wanneer u uw gegevens hiernaast invult, zorgen wij ervoor dat uw donatie wordt stopgezet. U ontvangt dan automatisch ook geen post meer van ons.

Uw donatie wijzigen
Wilt u het bedrag of de termijn van uw donatie wijzigen? Belt u dan naar 071-5617717 of stuur een e-mail naar tsn@trombosestichting.nl. Dan regelen we het direct.

Meld u hier af

• Versturen
  • Privacy: De Trombosestichting Nederland gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Deze worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om u te informeren over onze werkzaamheden of om uw steun te vragen. Lees onze volledige privacyverklaring.