Vitamine K Kookboek

Ja, ik wil graag het Vitamine K Kookboek bestellen

Krijg ik niet te veel of te weinig vitamine K binnen?

Als u patiënt bent bij de trombosedienst, zal deze vraag u bekend voorkomen. Vitamine K zit in al onze voeding en heeft een directe invloed op uw trombosebehandeling. Bij veel vitamine K stolt uw bloed sneller, bij weinig vitamine K stolt uw bloed langzamer. Meer kennis van vitamine K is dan ook erg belangrijk voor elke trombosedienstpatiënt. Het Vitamine K Kookboek biedt u deze kennis!

Met meer dan 75 eenvoudige en smakelijke recepten (inclusief vitamine K-waarde per persoon!) en een overzicht van de vitamine K-waarden van 400 veelgebruikte voedingsmiddelen, biedt dit boek u tal van handvatten om bewuster met uw voeding om te gaan tijdens uw trombosebehandeling.

De Trombosestichting Nederland werkte bij de samenstelling van dit boek nauw samen met onderzoekers van de Universiteit van Maastricht en met diëtisten van de Universiteit van Wageningen. Samen zorgden zij voor een wetenschappelijk verantwoord kookboek en naslagwerk, dat toch makkelijk leesbaar is en eenvoudig in gebruik.

Benieuwd wat u zelf kunt doen aan een verantwoord eetpatroon? Bestel dan nu het Vitamine K Kookboek (€ 15,50 incl. verzendkosten en BTW), direct bij uitgeverij Trichis.

Met de aankoop van dit boek steunt u het wetenschappelijk onderzoek naar trombose.

Het Vitamine K Kookboek, paperback, 100 pagina’s, 21×21 cm, uitgeverij Trichis Publishing i.s.m. Trombosestichting, ISBN 978-94-90608-46-0, NUR 893

Ja, ik wil graag het Vitamine K Kookboek bestellen

• Bestellen
  • Privacy: De Trombosestichting Nederland gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Deze worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om u te informeren over onze werkzaamheden of om uw steun te vragen. Lees onze volledige privacyverklaring.
  • SEPA: Met deze machtiging geeft u toestemming aan Trichis Nederland om een incasso-opdracht te sturen naar uw bank om het overeengekomen bedrag van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met de afschrijving kan u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.