Doneer nu!

Trombosestichting

De Trombosestichting Nederland is in 1974 opgericht. Het doel van de stichting is het bevorderen van (medisch) wetenschappelijk onderzoek op het gebied van trombose, het geven van voorlichting - in het bijzonder aan diegenen die met trombose in aanraking komen - en het doen geven van postacademisch onderwijs op het gebied van trombose om de kenniswerving bij jonge onderzoekers te stimuleren.

De stichting probeert het wetenschappelijk onderzoek naar trombose te bevorderen door ieder jaar subsidies te verlenen aan onderzoekers op dit gebied. Daarbij is de steun van de Nederlandse gever van groot belang. De Trombosestichting Nederland ontvangt namelijk geen overheidssubsidie. Het werven van donateurs en fondsen neemt dan ook een belangrijke plaats in het werk van de Trombosestichting Nederland in. Met meer donateurs kunnen we nog meer goed wetenschappelijk onderzoek financieren en patiëntenvoorlichting geven.

• logo ANBI logo CBF

Wilt u bijdragen aan het wetenschappelijk onderzoek naar trombose, dan kan dat. U kunt ons helpen door donateur te worden of eenmalig een bedrag te storten op ING 302030 (IBAN ING: NL35 INGB 0000 3020 30). De Trombosestichting Nederland is ANBI-geregistreerd en beschikt over het CBF-keur voor goede doelen.

Download hier de statuten van de Trombosestichting Nederland.
    Download hier het beleggingsstatuut van de Trombosestichting Nederland.