Subsidieronde 2022

De Trombosestichting Nederland organiseert in 2022 een subsidieronde voor onderzoeksprojecten op het gebied van trombose. Onderzoeksprojecten moeten betrekking hebben op één of meer structurele problemen gerelateerd aan oorzaken, preventie en bestrijding van trombose.

Vooraanmeldingen voor subsidieaanvragen moeten uiterlijk vrijdag 7 januari 2022 vóór 09.00 uur zijn ontvangen door de Trombosestichting Nederland. De Trombosestichting Nederland neemt uitsluitend aanvragen in behandeling tot een maximumbedrag van € 250.000,- en een maximumduur van 4 jaar.

Om deel te kunnen nemen aan de subsidieronde vult u het vooraanmeldingsformulier in. Na het opstellen van de vooraanmelding en ondertekening door de projectleider verstuurt u het formulier naar onderzoek@trombosestichting.nl. De vooraanmelding kan in het Nederlands of het Engels worden ingevuld. Let er bij vraag 7 op dat de subtotalen per jaar goed optellen, en dat het totaal van alle jaren niet hoger is dan € 250.000.

Zie voor meer informatie over de procedure de Algemene richtlijnen.

Formulier vooraanmelding ronde 2022
Algemene richtlijnen aanvragen subsidie wetenschappelijk onderzoek ronde 2022
Subsidievoorwaarden ronde 2022

Contact