Ontwerp wedstrijd

Ja, ik wil graag een sok ontwerpen

Hoe werkt het?

Via dit formulier kunt u uw eigen blanco patroon aanvragen. Met het blanco patroon kunt u zelf of samen met uw (klein) kinderen uw eigen trombose sok ontwerpen.

Stuurt u het ontwerp voor 26 april naar ons op. Een jury selecteert de 10 beste inzendingen. Op de website kan daarna iedereen stemmen.

U kunt de pagina per post opsturen, maar per e-mail kan natuurlijk ook. We vinden het leuk om uw verhaal bij het ontwerp te lezen (max. 200 woorden). De ontwerpen moeten uiterlijk 26 april bij ons binnen zijn. De winnaar maken we half mei bekend.

Voorwaarden
Door het meedoen aan deze wedstrijd doet u afstand van uw rechten op het ontwerp. De Trombosestichting mag alle ontwerpen gebruiken voor gebruik in communicatiemiddelen en producten zoals de sok.  U geeft toestemming om het ontwerp op de site te tonen, met vermelding van uw naam.

Ja, ik wil graag een sok ontwerpen

• Vul uw gegevens in en ontvang het sokken patroon.

• Ja, ik doe mee
  • Privacy: De Trombosestichting Nederland gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens. Deze worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken ze om u te informeren over onze werkzaamheden of om uw steun te vragen. Lees onze volledige privacyverklaring.