Doneer nu!

Resultaten

Vele donateurs steunen elk jaar de Trombosestichting en daarmee het wetenschappelijk onderzoek naar trombose en andere bloedstollingsproblemen. Omdat wij graag tonen aan welk onderzoek uw geld precies wordt besteed, doen wij elk jaar verslag van de voortgang van het door de Trombosestichting gedeeltelijk of geheel gefinancierde onderzoek.

Dit gebeurt in het wetenschappelijk jaarverslag. In dit in het algemene jaarverslag opgenomen katern maken we onderscheid tussen de voortgang van lopende projecten en het resultaat van afgeronde onderzoeken.

Ook in 2012 is het wetenschappelijk jaarverslag opgenomen in het algemeen jaarverslag. Klik hier voor het wetenschappelijk jaarverslag 2013. De door de onderzoekers geschreven rapportages over lopende en afgeronde onderzoeken treft u aan op bladzijde 33 t/m 50.

Voor de resultaten van wetenschappelijk onderzoek dat is afgerond in de vorige jaren, kunt u klikken op het desbetreffende jaartal: