Doneer nu!

Relevante informatie voor onderzoekers

Aankondiging subsidieronde financiering onderzoeksprojecten 2017

De Trombosestichting Nederland organiseert in 2017 een nieuwe subsidieronde voor financiering van onderzoeksprojecten op het gebied van trombose. De onderzoeksaanvraag moet betrekking hebben op één of meer problemen gerelateerd aan oorzaken, preventie en bestrijding van trombose.

Vooraanmeldingen voor subsidieaanvragen moeten uiterlijk woensdag 4 januari 2017 vóór 17.00 uur zijn ontvangen door de Trombosestichting Nederland.

De Trombosestichting Nederland neemt uitsluitend aanvragen in behandeling tot een maximumbedrag van € 250.000,- en een maximumduur van 4 jaar

Let op: uw vooraanvraag dient u in via het vooraanmeldingsformulier, dat u hier kunt downloaden en dat u stuurt naar tsn@trombosestichting.nl. Aanvragen die op een andere manier binnenkomen of ná 4 januari 2017, 17.00 uur zijn ontvangen, worden niet in behandeling genomen.
U ontvangt uiterlijk vrijdag 6 januari 2017 per email een bevestiging van uw vooraanmelding.

De Algemene Richtlijnen en de Voorwaarden voor het aanvragen van projectfinanciering kunt u op deze pagina downloaden.

Let op: Op basis van uw ingediende vooraanmelding en de daaropvolgende beoordeling door de Wetenschappelijke Adviesraad van de Trombosestichting Nederland zult u wel of niet worden uitgenodigd een uitgebreide aanvraag te schrijven. Indien uw project hiervoor in aanmerking komt, ontvangt u t.z.t. het format hiervoor.

Voor vragen of overige informatie kunt u op werkdagen tussen 09.00u en 16.00u contact opnemen met:

Trombosestichting Nederland
2250 AC Voorschoten
E-mail: tsn@trombosestichting.nl

Ontvangt u al financiering van de Trombosestichting?