20 december 2023

Wij wensen u een gezond en gelukkig 2024

We zijn dankbaar dat we ons dankzij én met u kunnen blijven inzetten voor een toekomst zonder tromboseleed.

Jaarlijks krijgen nog steeds meer dan 100.000 mensen een vorm van trombose. Hoewel we steeds meer weten over trombose, blijft nog altijd een flink deel van deze mensen met vervelende restklachten zitten. En uiteindelijk overlijdt 1 op de 4 mensen aan de directe of indirecte gevolgen van trombose. Met uw steun blijven wij daarom ook in het nieuwe jaar wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaken, de behandeling en het voorkomen van trombose financieren.

Het blijft daarnaast belangrijk dat zoveel mogelijk mensen weten wat trombose is en hoe ze de symptomen kunnen herkennen. Snelle herkenning spaart immers levens. Vanaf 8 januari zal daarom onze spot “Stop de Prop” op de landelijke televisie te zien zijn. Zo hopen we zo veel mogelijk mensen te bereiken.

Heeft u onze algemene brochure over trombose nog niet gelezen? U kunt hem hier aanvragen. Via onze website kunt u ook andere brochures aanvragen, bijvoorbeeld onze bijgewerkte en uitgebreide brochure over antistollingsmiddelen. Voor uzelf, of misschien voor iemand in uw omgeving die antistollingsmiddelen gebruikt. Op onze website kunt u verder bijvoorbeeld:

►  aanmelden voor het papieren magazine >
►  lezen over het onderzoek dat we financieren >
►  de gratis Antistollingspas aanvragen >

Via Facebook, X en LinkedIn kunt u in 2024 ons werk blijven volgen. Mist u informatie of heeft u een vraag? Wij horen graag van u.

Ook in dit nieuwe jaar gaan we vol energie aan de slag!

Hartelijke groeten van het team van de Trombosestichting Nederland,

Tom, Dorith, Esther, Lorraine, Mandy, Rosalie, Yen-li & Yvonne