Doneer nu!

VriendenLoterij

Wist u dat u mee kunt spelen met de VriendenLoterij en daarmee direct de Trombosestichting kunt steunen?

Steun het onderzoek naar trombose en speel mee met de VriendenLoterij (Trombosestichting)!Uniek aan de VriendenLoterij (voorheen: Sponsor Bingo Loterij) is dat u zelf kunt bepalen voor welk goed doel u meespeelt. Ook de Trombosestichting kunt u steunen door mee te spelen met één of meer loten van de VriendenLoterij. De helft van uw inleg komt dan direct ten goede aan het werk van de Trombosestichting én u maakt tegelijk elke week kans op fantastische prijzen van de VriendenLoterij.

Als u meespeelt maakt u maandelijks kans op tienduizenden prijzen zoals een stedentrip, een vakantie naar keuze of geldbedragen oplopend tot € 100.000,-.

Steun het onderzoek naar trombose en speel mee met de VriendenLoterij voor de Trombosestichting. Klik hier!

Als u een lot koopt via https://www.vriendenloterij.nl/mee-spelen.htm vult u uw gegevens in en klikt u op het vinkje 'Ik steun een club of vereniging naar keuze'. Vervolgens zoekt u op 'trombose' en komt u vanzelf terecht bij de Trombosestichting. Ook als u al meespeelt met één of meerdere loten kunt u ons selecteren. Log dan gewoon in met uw klantgegevens en selecteer ons op dezelfde manier.

Algemene informatie over de VriendenLoterij vindt u op www.vriendenloterij.nl.