Doneer nu!

Ambassadeurs uit de Randstad gezocht!

Onze ambassadeurs zijn het gezicht van de Trombosestichting. Ze vertegenwoordigen ons op beurzen, zoals de 50Plus Beurs, Margriet Winter Fair of binnenkort weer de Vakantiebeurs. Ze delen hun ervaringen met trombose in bijvoorbeeld een presentatie voor een buurtvereniging, óf organiseren activiteiten op Wereld Trombose Dag.

Graag vullen wij ons enthousiaste ambassadeursteam aan met nieuwe ambassadeurs. Voor een goede regionale spreiding over het land, zoeken wij op dit moment ambassadeurs uit de Randstad.

Woont u in de Randstad en is dit iets voor u? Neem dan snel contact op en reageer voor 18 januari!

Heeft u tijd en bent u gemotiveerd om bijvoorbeeld eens in de drie maanden (in overleg) iets voor de Trombosestichting te doen? Stuur ons een e-mail met uw contactgegevens (incl. telefoonnummer) naar tsn@trombosestichting.nl o.v.v. ‘ambassadeur Trombosestichting’. Wij nemen dan z.s.m. contact met u op en bespreken graag met u of ú een van de nieuwe ambassadeurs van de Trombosestichting wordt!